Afrikansk paj och knäck!!

HEJ HEJ! Idag vaknade jag hos Elli av att hennes morsa kom in och sa : UPP NU !! ;)
Vi var faktiskt jätte duktiga idag, vi kom i tid till skolan !! :D 
Vår första lekion var hemkunskap och vi gjorde afrikansk paj som smakade gröt, men den var ändå väldigt god som att jag och Elli äger! HAHA, vi fick 9 av 10 av Afrikanerna, Våran paj smakade mest afrikansk :D ♥ Och knäcken som vi gjorde blev Goda och Gröna xD Jag och Elli gjorde våra knäck GRÖNA!! ( karamellfärg )
Bilder kommer senare!

Men nu sitter jag i datasalen, I Skolan .... FORTFARANDE! Fast jag redan har slutat. Egentligen så borde jag ha lektion nu, men karin har ställt in lektionen som att det var nån som typ fick henne att gråta.. 
Lite synd om henne ändå. Men Aja :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0