Party / knas all night!!

Tjena mellan bena! Nu har jag precis vaknat av att pappa kastade snöbollar på mitt fönster så han skulle kunna komma in i huset xD Men nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig liksom inte så fräsch efter alla mardrömmar .. fucked up ;P 

Hände ganska mycket igår natt som var ganska knas, saker som inte är en vana för mig att vara med om.
Men allt knas fixar sig ;) ♥

Här är i alla fall lite bilder från när jag var hos Napat innan allt knas ;D


Katja och Carro !!! :D <3


Jasse, Katja och Carro!!! :D HAHA
( inte för att man ser vem som är vem.. men ändå )


 I porten...

Robert, Nizze och Napat !!


COOOLING NIZZE!!! ;D HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0