Sova hos Elli!!!

Tja tja!! Ikväll ska jag sova hos elli för första gången på grymt länge... GRYMT LÄNGE! 
Ska bli skit kul, har inte ens vart med henne på skit länge, så det kännd jätte skönt.
Asså vi har bråkat förut ( för typ mer än två månader kanske ), men nu har vi blivit polare igen.
Liksom det känns som att vi har börjat om på nytt och i morron ska vi skåla om den nya start vi har fått/får :D ♥

Men just nu sitter jag här vid datan och lyssnar på när Elli stämmer sin gitarr på nåt kontigt sätt ;) hahaha   

Bilder på mig och Elli, på dem minnerna vi har.



Jag och Elli innan the last bounce !! :D





Jag och Elli Efter The last bounce ;)


Jag, Elli och Azze på berget i drevan !!
Elli är lite konsting och hade lust att ta en tupplur ;)


Elli som är ny förlovad och fick åka sin fina skjuts hem ;) haha

Och vi har Massa Masaa mer minnen !! :D
Den vänskap och och Elli har kommer Aldrig spricka, oavsätt vad..
Det mesta dårligt har redan hänt och vi är fortfarande Kompisar :D ♥
Tack Elli För den Nya chansen jag får! Verkligen Tack!

Du betyder Mycket! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0