Ellens farsas födelsedag!

Här kommer bilder från Ellens pappas egna dag :)
P.S Jag och ellen äger på att laga mat !! ;D <3 haha ♥


Ellen lagar mat!


"köttplättar" .. eller nåt xP


Ellen och hennes pappa viktor :D


Hahah jag och ellen.. vi hade knappt sovit nåt, 
så vi båda var jävligt trötta :P<3


Här är alla "köttplättar". hihi!

Sen efter vi hade lagat maten och sedan ätit den 
då blev det ju såklart efterrätt!! :D Mums


Tårtan som ellen gav honom :D grymt söt !! <3


Tårtan som Olga gjorde under natten innen, den var såå ..såå god! :D


Ett gott Te!!

Vi hade en jätte mysig dag och jag är skit stolt över att jag inte brände maten eller nåt liknande! hahah
Maten vart Jätte god !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0