••••••

•Idag ska jag sluta skolan kl: 17.30, tack vare den där jävla teater-saken.. men va fan ska jag göra där när man ändå inte har nån roll som man ska öva på. Alla är liksom där för att öva på dina repliker, men jag har ju inget jag behöver öva in så va ska jag göra där i två timmar ?!! Asså jag gav ju bort min roll för jag inte vill vara med i huvudtaget, så nu har jag ju ändå inget jag ska göra .. precis som jag ville. Så vad är poängen att vara där ?!  Haha men jag ska snacka med teater snubben och se om jag i alla fall skippa skiten :P hihi

Men sen efter skolan ska jag och Jannki möta Michis !! :D Ska bli så jäkla kul, har verkligen saknar min lilla sötnos :) Så efter skolan är hon bara våran !!! ♥
Hoppas Michis kan åka till haninge sen, är så jäkla glad att hon gillar haninge och mina polare :D
 







Kommentarer
Postat av: Gea

Looosers :D hihihii du är så sööt! ^^ <3<3



Sant, så mååånga vi lärt känna tack vare vårt babbel! xD

2010-11-09 @ 17:21:46
URL: http://onedancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0