hos AB

Min morgon vart lite mer jobbig än vad ja trodde .. Det börja med att ja satt i soffan och slappade framför tv:n i pyamas, sen ringer Gea " Manda du måste möta mig i gullmars kl: 14.30!!!!!!!" Så jag hade mindre än en 15 min att fixa mig. Så jag fick slänga på mig snabba kläder, äta frukost fort som faan, sminka mig på bussen och strunta i håret ... Jag var strässad som faan som ni kanske förstår, men de var de värt! Som att jag fick träffa Gea igen och träffa nya kompisar :)

Så just nu ... efter att ha mött dem och tågluffat lite så har vi tillslut kommit hem till AB, så nu sitter vi i hans rum och tittar på när dem spelar nåt konstigt spel på X-BOX :P hihi 
Vi gör inte så mycket men de e väl kul ändå, speciellt när dem failar!! :D 

Men efter vi har vart med dem här udda killarna så ska vi åka hem till Gea så hon kan hämta hennes sov saker och äta. Sen blir de att rulla hem till mig för att flumma och sova. :) 

Jag och Gea !!! :D <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0