Idag!

Hade planerat att sticka till skolan, men jag försov mig och när jag väl tänkte sticka var det bara 2 timmar kvar av skoltiden.. så jag skulle bara kunna vara där i typ en timma, som att det tar typ en timme till skolan. Så jag sket i att sticka dit så jag gick till lyckeby istället och mötte Ellen :) Hon skulle åka till tandläkarn så hennes pappa körde oss till handenterminalen så följde jag med ellen in. Tandläkar besöket gick bra så vi gick upp till centrum där vi träffade Gabbe, Felix och Limpan :D 

Efter vi hade fixat örhängen och tröja så åkte vi tillbaka till gården och träffade folk :D Men tråkigt nog så stänger de ju kl 17.oo så vi stack till mig ett stund för att sen sticka till bobas!!

Men nu är jag hemma igen och gör inte ett jävla piss, bara typ ligger och myser i sängen med datan framför mig ^^ <3<3

Bilder!! :D ♥



Ellen hos tandläkarn .. :) <3




På gården där ALex och Bella splear ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0