Petter - Längsen

Shoobre!! Nu sitter jag här på gården och lyssnar på en grymt fin låt ♥ Verkligen såå fiin ♥
Det finns bara nåra människor här .. just nu, de kommer ju att komma fler sen.

Idag i skolan på svenskan så pluggade jag mycket mer än vad jag brukar göra, är ganska stolt över det men de var så grymt tråkigt.. som alltid. Men jag somnade i alla fall inte den här gången, asså jag har den segaste läraren ever!! Det är flera som har somnat på hennes lektion och fattar inte ett jävla piss av vad hon säger -.-' Hon sänkt många i klassens betyg, ink mitt. Jag har snackat med recktorn om det, men han kan inte göra nåt åt något... så jag antar att jag inte kommer klara 9:an tack vare henne, och att jag suger i skolan... jag försöker bygga upp mig, men det är svårt :( Men aja!..

Här är den grymt fina låten!! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0