To VästerHaninge!

Nu sitter jag här i mitt lilla mini rum och vet inte vad jag ska hitta på här hemma medans jag väntar på att Ellen ska komma tillbaka från Farsta Strand... Men när hon väl kommer tillbaka så ska vi åka till Västerhaninge och träffa massa roligt folk :D Hahah

Igår fick Ellens grymt fina hund små valpar!! :D Naaw va gulligt!♥
Så nu vill jag bara gratta henne så .. Grattis Gumman till dina små valpar! :') ♥

Men så här får jag se ut!!


Hihi sorry och tack Gea :) Din tröja skrek till mig " Använd mig!!"
Så jag kunde inte stå imot ;D Men jag ska ta hand om den..Promise!! hihi
<3 Love U Sweetheart <3


Kommentarer
Postat av: Gea

Braaa manda jag litar på dig .. <3<3<3

2010-11-20 @ 18:48:43
URL: http://onedancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0