Trõtt som fan

I morse så vaknade man av att jannki ringde och sa att hon är i gullmars om typ en timma, jag fick ju panik som att jag måste hinna med henne för att säga hej då som att hon åker till norge idag.. kommer sakna henne <3
Men ändå jag och Gea skyndade oss, tog en väldigt snabb dusch, slängde på oss kläder, åt frukost fort som faan, struntade i håret och hann knappt att sminka oss. Sen skyndade vi oss till bussen fast vi missade första bussen så vi fick ta nästa.. vi var så jäkla strässade!! Vi blev ju tvungen att byta buss så vi gick av i Årstaberg och väntade på andra bussen. Men sen ringer jannki och säger att hon är inte ens halvvägs till gullmars.. Gissa hur skönt de kändes, kunde äntligen ta det lugnt igen.  När bussen väl kom såg paow ex som hon var otrogen mot :P hahaha han e ju skit ful, tycker jag men andra kanske inte tycker de ;)
Vi träffa jannki i gullmars, vi pratade och sedan blev vi tvungna att säga hej då .. så jag och Gea stack till haninge och träffade allt roligt folk :D

Men nu sitter jag här framför datan på gården med Wille bredvid mig och har längtat efter att ja ska skriva in hans namn ;D hihi Men nu ska jag snart sticka ut och se om nån vill följa med mig ut en snabbis för att sen klara att spela Twister :P Hahah vet inte vad de är med de märker jag!!

Men tre av mina älskligar har åkt bort från mig! :( <3<3


Saknar er sötnosar !!! <3<3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0