♥ OH bby alla dagar jag var din
Tänk alla gånger jag låg tätt in till
Dig vid min sida jag saknar dig
Men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig

Mitt hjärta bulltar jag vet inte vaf som händer
Har klättrat högt fan har blod på mina händer
och mitt inre det skriker, det skriker av rädsla
Har tappat hoppet långt bort som jag själv sa

Snälla sig mig varför ska det bli så här
Du var han, du var det, du var allt som fanns där 
Men du sumpa dig chans, du slet mitt hjärta isär 
och nu sitter jag här i denna iskalla värld 

Blicken fastar och jag fryser till,
kollar ut genom fönstret och jag tänker till 
Säg mig varför bara låter ja folk 
trycka ner mig under ytan se mitt öde som sått

Det var ju vi inte annan än oss
men du sket i vårat löfte så nu krossa du oss 
 Är du nöjd nu? Var det de här du ville ?
 Allt försvann på en kväll av ett torkskåp och en kille ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0