♣♥

                                               ♣                       ♥

Att se dig må dåligt får mig att må dåligt, när jag ser dig gråta rinner även mina tårar ner på kinderna.
Jag försöker trösta dig men jag vet att det är även jag som har sårat dig .. Att jag sa det jag sa var väldigt jobbigt, det gjorde såå ont i mig och att se hur ont se gjorde i dig fick mig att må ännu värre.<3
Att se hur dina tårar faller efter saknaden till dem fina du har förlorat.. jag vill vara med dig tills du känner dig bättre, men sån smärta är svårt att få bort. Men jag försöker vara med dig så mycket som möjligt.

♥Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit, tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv. Tänk dig en värld som rasar, tänkt dig människor jag älskat lärt mig hatat. Tänk alla gånger som jag varit ensam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat. Tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad.♥

Vi har många konstigt roliga minnen du och jag. Som när du du försöker göra pannkakor och när jag blev tvungen att träna 3 ungar istället för 12. * Pannkakor och 3 ungar * 
Vi har så många fler minnen och vi kommer skapa fler. Vi har alltid kul tillsammans!! Du är en av dem bästa polare jag har :D <3


Du har många vänner runt om dig som älskar dig så grymt mycket, som att du är du och ingen annan! Du kommer alltid finnas i alla våra hjärtan och du kommer aldrig att komma bort därifrån!
Vi alla älskar dig  !! Now and forever !! ♥ 

Puss puss !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0