YEAH !!

Nu är jag lite smått bakis.. Som att det var fest igår är nåra ganska bakis idag :P Festen var kul men de hände en massa saker som var ganska konstigt, roligt och sorligt <3
Men jag hoppas allting kommer att ordna sig snart för det är vissa saker som man bara inte orkar med.
Men om man räknar bort alla problem saker så var det en rolig fest ;D hihi

Men idag ska jag nog träffa resten av folket som inte är och lanar
 och se hur alla mår idag :) <3

Sen ikväll ska jag till Gea och fira henne som att hon har fyllt år!! Så ja kommer att möta henne ikväll för att sendan gå hem till Gea och ha Skit Kul :D Sen ska jag även sova hos henne EXTRA kul !! ;D <3<3



Jag och gea :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0