skolan :P

Idag i skolan skulle ja ha chokladbollar med mig, dem försvann efter mindre än 3 min som att alla tog av mig ..hihi men ja fick i alla fall 2 av alla dem :D Gott Gott <3
Idag hade vi även dans i skolan, fast jag va liksom inte med för ja orka inte..så jäkla trött asså Haaha ;P

Sn satt jag med Elli Nisse och Arold och hade lite smått kul, nisse spelade gitarr och vi andra sjöng falskt som faan till xD hihi .. plus att jag mobbade arold för hans sugmärke som elli hade gjort på honom på skojj , stort kanske ;D hahaha

 
Min tomma chokladbolls-burk <3




Danslektionen :P


Nisse som spelar gitarr :D


Nisse, elli och arold :D hihi


Jag med nisses brillor :D


Elli med nisses brillor :D

Sen idag i skolan hjälpte jag michis med att göra en fiin present till elli, det var jätte hårt arbete som att pappret egentligen var kartong så de var skit svårt, man fick verkligen ta i !! Men sen till slut med den klar och elli blev Jätte Glad ! :D <3


Det vart ett Jätte stort hjärta till henne !!! :D <3<3


Men nu måste jag nog gå och lägga mig, så natti natti på er ! :D <3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0