Grattis Min Elli Johannesson!! Älskar dig <3



Du förstår inte hur jäkla mycket du betyder för mig älskling, vi har gått igenom allt och då menar jag Allt tillsammans!! haha Visst vi har haft våra svåra stunder och bråkat men vi blir alltid sams igen för att ingen av oss vill förlora en sån stor vänskap som vi delar! Vi har varit vänner in alla dessa år och vi kommer att förbli vänner i FLERA år frammåt .. Det Vet Jag!

Minnerna vi delar kommer aldrig att förvinna, te.x när vi var runt 10 år och satt i parken på djurgårdsvägen med alla andra och körde " S-K-P " mitt ute i sommarnatten :D
Det Finns såååååååå många andra helt underbara minnen vi delar och som alltid kommer att sitta kvar i våra huvuden! 

Du tar en så stor plats i mitt hjärta och du kommer aldrig kunna försvinna där i från.
Det jag i alla fall vill komma fram till är att ......

... ♥♥♥♥♥♥ÄLSKAR DIG ELLINOR JOHANNESSON! YOU AND ME FOR EVER!! ♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0