1 mil!

Hej på er alla!! Som alla kanske inte vet så är jag uppe i Hälsingland och hälsar på alla vänner och familj :)
Jag måste bara berätta att jag är FETT stolt över att jag cyklade 1 mil i går!!! Det var fett jobbigt, fick så jäkla ont i mina benmuskler så att jag var nära att falla ihop( tänk på att jag inte har cyklat så långt så grymt länge, plus att det var typ Bara uppförsbackar!!! ) men jag fortsatte att cykla och efterlåt när man väl fick lägga sig i en mjuksoffa och bara slappa, så kändes de gryyymt skönt efter att ha kämpat som faan! :D hahah <3 

Men nu är jag hemma hos Farfar och ska in och titta på TV med småkillarna. 
Men jag hör av mig så ofta jag kan :))) byebye 










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0