Musikvideo!

Hej!
Igår kväll så var jag, Jannki, Gea, Elli och Julle och spelade in en musikvideo med några andra. Det var fett kul, fast som att vi var ute och spelade in så var det sviiin kallt! hahaha 
Men asså bara så att ni vet så åt jag upp en hel fucking pizza!!!!!! Rekord!! :D
Sen när allt var klart och vi alla åkte hem så åkte jag och Jannki fört hem till hennes pappa för att hämta en sak, sen åkte vi hem till mig och åt tårta och massa god saker! Det slutade då med att hon sov hos mig :D <3
 
Men här kommer lite bilder från igår :) 


Jannki, Gea, Elli och Jag!


Saga och Måns!


Måns!!


Jag, Saga, Gea, Måns, Jannki, Julle och Elli !


Jag, Saga, Gea, Tintin, Måns, Stefan, Jannki, Julle, Elli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0