Ingen skola!

Tjabba tjena hallå! Igår kväll sov jag och Elli hos Vincent, vi gjorde inte så mycket, men det var kul ändå :)
Men det var tråkigt att Elli blev tvungen att sticka sen på natten, medan jag och vincent låg och sov :( Imorse orkade igentligen ingen av oss gå upp, men vi blev ju tvungna annars skulle båda komma försent :S hahah
Vi skyndade oss till skolan och som att ingen buss går så blev vi tvugna att GÅ till tuben...!

Men när jag väl kom till skolan så får jag reda på att det inte är någon skoldag för 9:orna idag !!! Fett irre jag vart när man har åkt dit :( Så pappa fick komma och hämta mig, som att jag inte kunde åka hem ( FUCK SL ) HAAHAHA xD

Men nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0