Gott nytt år alla!!!!

Faan vilken knas kväll/natt! Shit, igår började allt med att jag, Fidde och gea åkte till Djurgårdsplan för att möta Elli, Alex, Jennelie och två av alex kompisar :) Sen stack vi ( jag, Gea och Fidde ) till brandbergen för att Gea vart hungrig, så jag och gea passade på att äta.. En stor pommes var!!! Sen träffade vi två killar som ar skit snälla, så vi åkte med dem till söderbymalm och tittade på alla raketer. Sen stack vi där i från och träffade Calle, Adam och Hannez på bussen tillbaka, så det slutade med att vi följde med hem till adam och hade skit kul!!
Vi gjorde Massa roliga saker!! Runt 01.00 blev Gea och Fidde tvungen att sticka, som att Fidddes morsa kom och hämtade dem. Men jag stannade kvar med dem här konstiga killarna och spelade kortspel... Låter inte å kul att spela kort på Ny År, men det var grymt kul!!
P.s  andra gången jag hade klänning och klackskor. Förta gången på flera år jag hade lösnaglar och lösögonfransar!!! HHAHAH

Vart typ inga bilder, besviken på mig själv :( hihi


Adam och Hannez!! :D





Vart skit många raketer under kvällen och det var även skit många raketer
som sprängdes på marken! HaH Det var en raket som flög skit nära Fidde..
asså då menar och också Skit nära!! HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0