Hemma i stockholm!

Hej! Nu är jag hemma igen från Marcus :P Vi hade jätte kul och jätte mysigt :) Nu berättar jag kosrtfattat av vad som hände :P hahah

Första dagen då jag kom upp då åkte vi in till Iggesund och träffade Lars och en annan snubbe jag inte kommer ihåg namnet på :P Asså det finns liksom inte så mycket att göra där men vi hade ändå kul :D haha

I söndags så var vi hos Marcus typ hela dan tills vi åkte till enånger och hälsade på farfar, Ingrid, Pernilla, Andreas och pappa :D Men sen kl 7 blev jag tvungen att sticka hem till stockolm igen :P

På söndag morgon märkte jag att jag hade med mig kameran så här kommer LITE bilder!! haha




Så jäkla underbar människa! <3


Han gillade inte alltid vara med på bild...


... Men de gjorde inte jag heller xD


Men ni måste medge att jag är en konstär när det gällerdet här snygga sugmärket på
Marcus! HAHA Det är en Gubbe!! :D <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0