ROMME!

HEJHEJ! NU KOMMER MASSA BILDER FRÅN ROMME!! :D <3

På vägen dit ^^








Jag och emilio!






Jannki och Gea!


Våran grymma, läskiga, konstiga lärare Martin! haha

Framme!!


Jag... och ja jag vet att jag ser lite drågad ut xD hahah


Ellaaiiaas!

Dags att åka !! :D


Jag och Gea! Nu åker vi upp till backen. hhah kan man kalla oberädd brud :D


Jag !! Glad tjej!!


Gea!! En till glad tjej!!


Sen träffade vi även Linus!!


Love to åka skidor! :D..


..Men jag är inte lika bra som linus, som kan gör coola saker med skidor :P haha


Jannki, som fottar sig själv i backen xD haha

Gruppfoton!


Hampus, Adril, Oliver, Linus, jag, Gea, Angelica, Susanna, Nicklas !!


Linus knuffar mig och det blir ......


...DOMINOO

Påvägen hem!


Jag som äter kaka med nötter fast man inte fick xD


Gea som ARG chafför!


Gea, som GLAD chafför!


Jannki som spelar kort!!


Jag som däcka, som Gea sedan klottra på ( det står GEA ÄGER på mig )... så jag
fattade att det var hon så då vart det .....





BROTTNING!! :D <3

AA det här var våran romme dag + mycket mucket mer!! :D Det var svin kul
och är fett deppig nu som att det här var sissta gången vi åkte dit med skolan:(
Lessen tjej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0