Min skoladag :)

Började 8.30 idag som alla andra dagar och jag kom fan 5 min tidigt! hahah
Men vi fick sluta efter lunch som att lärarna ska fixa massa inför G-mässa.. fett nice! :)

Så här ser det ut i osten :P




Det gröna på väggarna är inte färg.. det är våtrumsbehandligs grejs ( som typ
alla kallar för "Hulken sperma" xD )

random bilder!


Detta är filip, han är inte så här tjock egentligen.. han har bara min jacka och min 
halsduk under hans tröjja :P han fick hålla dem åt mig medans jag vart in kidnappan och 
inlåst i nån slags gallervagn :S hahaha :)




Covin!


 Detta är Björn, men jag kallar han Björne :) han är min favvo lärare, för att han
alltid är glad och gör hela tiden massa roliga saker :D


Jag och Covin :)) man ser att jag är jätte trött :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0